За силата на простотата

"Научавам толкова много неща от децата си. Те не само са моите герои - те са двама от най-добрите ми учители. Те ми показаха как да живея в настоящето, помогнаха ми да възприема живота като приключение и ме научиха да отворя сърцето си. И ми предадоха толкова много уроци по "Силата на простотата" В последно време с това се занимавам. С простото послание, че всеки е лидер, независимо какво работи и кой е. С простите цели и средства (които действат) , за да помогна на хората и организациите да стигнат до световна класа.И да водя много по-семпъл живот (защото в сърцето си съм много семпъл човек). Простотата според мен е могъща. (Съоснователя на Google - Сергей Брин най-добре изразява тази идея: "Успехът ще дойде с простотата") С което стигам до Колби.
Преди няколко седмици отидохме в Ню Йорк. Двамата отдавна планирахме това изживяване, то беше посветено на неговия тринайсети  рожден ден. (Човек става на тринайдет години само веднъж) Прекарахме доста време в Со Хо. Ходихме да пазаруваме играчки във ФАО Шуорц. Обядвахме прекрасно в "Бред" (едно от любимите ми места за обед в света). Гледахме прекрасната пиеса "Зла: неразказаната история на магьосниците от Оз" . Един уикенд, пълен с изключитени удоволствия и незабравими спомени. Споделени между баща и син.
В неделя вечерта, в самолета на път за вкъщи, попитах малкия си приятел "Какво най-много ти хареса през този уикенд?" Той помълча замислено. После се усмихна: "Татко, помниш ли онзи хотдог, който ми купи на улицата вчера? Това най-много ми хареса". Силата на простотата.


Успехът ще дойде с простотата."

"Наръчник по величие" 2
Робин Шарма

0 коментара:

Публикуване на коментар